"Вільні творити майбутнє" до Дня Гідності та Свободи

2020-11-17

/Files/images/День гідності.jpeg

16 листопада розпочалася інформаційна соціальна кампанія до Дня Гідності та Свободи, підготовлена Національним музеєм Революції Гідності.

Цьогоріч вона відбуватиметься під утвердженим торік гаслом “Вільні творити майбутнє”.

Її ідея в тому, що, попри різні політичні погляди, українці вміють об’єднуватися задля обстоювання основних цінностей. Прагнення свободи пробуджує гідність. Так було у 2004 році під час Помаранчевої революції та у 2013–2014 роках під час Революції Гідності. Саме 2013 року розпочався новий відлік історії України, що ознаменувало прагнення українців створити європейську державу. Майдан дав початок розбудові вільного, демократичного громадянського суспільства, утвердження в Україні гуманістичних демократичних цінностей.

День Гідності та Свободи – це не лише про один день, це про людей, їхні принципи, досягнення й досвід, які стосуються майбутнього цілих поколінь.

Євромайдан – це про зміну свідомості українців і соціальну зрілість та відповідальність. Ті події змінили не тільки нашу історію, вони – живе нагадування, якою ціною здобуто свободу та незалежність нашої держави. Ця тема є особливо важливою у час російсько-української війни та окупації частини території країни.

Цьогорічну соціальну кампанію спрямовано на те, щоб актуалізувати роздуми, чому свобода варта того, щоб за неї боротися й захищати її, і чому в нації завжди є небезпека її втратити, опинившись у статусі підкорених, зневажених. Інформування відбуватиметься й у соціальних мережах. Усі охочі можуть установити на персональній фейсбук-сторінці обкладинку й рамку на аватар. Окрім цього, музей запускає онлайн- та офлайн флешмоб #бути_гідним. Користувачам соцмереж пропонують ділитися спогадами й роздумами про Помаранчеву революцію та Євромайдан. Організатори закликають 21 листопада пов'язати синьо-жовту стрічку на одяг, рюкзак, сумку чи автомобіль.

Це нагадуватиме про день, коли сім років тому українці обрали європейський вектор розвитку". Адже із першого дня Євромайдану його прихильників можна було розпізнати за стрічками. Почеплена на манжет, одяг, сумку синьо-жовта стрічка була засобом солідарності та виявлення своєї позиції.

Інформаційну кампанію музею підтримали Міністерство культури та інформаційної політики Український інститут національної пам'яті.

Завантажити матеріали соціальної кампанії можна за посиланням.

Детально з програмою заходів можна ознайомитися на сайті Національного музею Революції Гідності або на сторінці тематичної події у фейсбуці. Програма оновлюється.

Кiлькiсть переглядiв: 6

Коментарi